שאלות ותשובות - מוזיאון פתח תקווה

באיזור זה ניתן לעיין בשאלות הנפוצות אותן הורים שואלים בעת תהליך ההרשמה, ולקבל את כל הפרטים והמידע אודות הקייטנה.

הפרטים והמידע בדף זה נכונים ועדכניים עבור הקייטנה במוזיאון פתח תקווה בלבד.

הקייטנה מתקיימת בין התאריכים 30/07-24/08 בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-13:00. הצהרון מתקיים באותם תאריכים בין השעות 13:00-16:00 כהמשך של יום הפעילות.

הקייטנה מתקיימת במוזיאון פתח תקווה לאמנויות, רחוב ארלוזרוב 30 פתח תקווה.

כל הסדנאות מועברות ע”י מורים מקצועיים / אמנים המיומנים בתיווך האמנות לילדים.

על כל קבוצת ילדים מופקדים 2 מדריכים חברתיים. המדריכים הם בני נוער מסיימי כיתה י’-י”ב ונושאי תעודות הדרכה מתנועות הנוער. (תנאי הכרחי מטעם משרד החינוך). על קבוצת ילדי הגן מופקדים 3 מדריכים חברתיים. תפקיד המדריכים לסייע לילדים ולמורה המקצועי / האמן המוביל ומנחה את הסדנה

ילדי הקייטנה מחולקים לקבוצות בהתאם לחלוקה גילאית ובהתאם למספר הילדים הנרשמים מאותה שכבת גיל. ככלל, המגמה היא לאחד גילאים בטווח של שנה אחת. עשויה להיות קבוצת ילדי גן שמצוותים לקבוצה עם ילדי א’. גילאי א’ עם גילאי ב’, אך לא יותר. לא תאוחד קבוצת ילדי גן עם קבוצת גילאי כיתה ה’. אנו מוצאים שיש ערך לרב גילאיות אך לא בפערים גדולים.                                  במידה ומספר הילדים מאותה שכבת גיל מספיק לקיומה של קבוצה עשויים הילדים להשתבץ בשכבת הגיל שלהם בלבד.

לשבוע בן חמישה ימי פעילות עד השעה 13:00: 650 ₪  (ליום 130 ₪)

לשבוע בן חמישה ימי פעילות עד השעה 16:00: 1150 ₪ (ליום 230 ₪)

 למבקשים להירשם לכל התקופה (ארבעה שבועות) עד השעה 13:00: 2600 ₪

 למבקשים להירשם לכל התקופה (ארבעה שבועות) עד השעה 16:00: 4600 ₪

קבוצת ילדי הקייטנה שלנו מונה עד 30 ילדים. במידה ומספר הילדים עובר את ה-30 אנו פותחים קבוצה נוספת.

קייטנות האמנות שלנו מתקיימות בחללים ממוזגים, אסתטיים ומכבדים. כיאה לעיסוק באמנות.

כל הפעילויות מותאמות לגיל הילדים. כל הילדים, בכל הגילאים, נהנים מכל תחומי האמנויות. המורים/אמנים המלמדים מתאימים את אופי הפעילות ורמת המורכבות של העבודות לגיל הילדים.

בטופס ההרשמה קיימת שורה למילוי בקשות. יש לציין את שמות החברים. אנו נדאג לשיבוץ המתאים. במידה ומסיבה כלשהיא לא מולאה בקשת הילד ניתן לבצע העברת קבוצה באופן מיידי.

נסיוננו הרב מוכיח שנושא ההסעות מכביד יותר מאשר מקל. מחיר הסעה לכל כיוון לכל ילד ליום עומד על כ 20 ₪. מייקר מאד. בנוסף, הילדים נדרשים לקום מאד מוקדם בבוקר בכדי להספיק להסעה. השכמת הילדים הופכת להיות בעייתית מאד. הצעתנו היא להתארגן עצמאית עם משפחות וחברים.

מערכת שעות פעילות הקייטנה זהה למערכת שעות בית ספרית. הילדים, בליווי המדריכים החברתיים, עוברים מסדנה מקצועית אחת לשנייה. כמובן, שבין סדנה לסדנה מתקיימות הפסקות לאוכל, למשחק בחצר ולהרחבת מעגל החברים.

מערכת השעות מפורסמת להורים ולכל צוות הקייטנה

המדריכים החברתיים דואגים להשאירו במסגרת הקבוצה ולאפשר לו עיסוק ועניין בתוכן אחר. אין אפשרות בחירה. לא תתאפשר הסתובבות חסרת מעש בחצר וללא השגחה.

צוות הקייטנה מונה: מנהל הנמצא לאורך כל שעות היום, מדריכים חברתיים ומורים מקצועיים / אמנים. בנוסף לצוות הקבוע ונותני השירותים במוזאון.

כל הפעילויות מתקיימות בחלליו הממוזגים של המוזאון, ללא כל יציאה משטח המוזאון. לא מתקיימת פעילות בבריכה / ים / סופרלנד וכד’. הפעילות על טהרת האמנות והיצירה העצמאית של הילדים. מפגשי האמן, ההצגה, הקונצרט המוסבר – הכל מגיע אלינו לקייטנה.

בדרך כלל אנו ממליצים לא לשבץ שני אחים באותה קבוצה. חשוב שכל אחד יפתח קשרים חברתיים משלו, יפתח עצמאות ולא ימצא עצמו תלוי באחיו. לעיתים אנו מוצאים שאחד הילדים (ולא בהכרח הבוגר מבניהם) לוקח אחריות על אחיו ומעביר את ימי הקייטנה ‘בתפקיד’. אחים יכולים לפגוש זה את זה בהפסקות, בהתכנסות הבוקר, בפעילויות המתקיימות במליאה ועוד. במידה ומתעוררת בעיה ניתן מיד לבצע העברה בין הקבוצות ולאפשר זאת.

ארוחת עשר הילדים מביאים בעצמם.

ארוחת הצהריים מסופקת ע”י חברת קייטרינג (עדי קייטרינג). הארוחות כשרות. את תפריט הארוחות ותעודת הכשרות ניתן לראות כאן, ובנוסף להוריד את הקובץ מאיזר הורדת הקבצים והאישורים. מזון לילדים עם רגישות לגלוטן מסופק בהתאם לדרישה ומוכן ע”י חברת קייטרינג ייעודית לכך.

 

תפריט חברת הקייטרינג עשוי להשתנות מפעם לפעם ואין אנו מחוייבים לו.

לכל רגישות למזון ניתן מענה. הן באיסור להכניס למתחם הקייטנה מוצרים העלולים לגרות אלרגיות (בוטנים, שקדים וכד’) דרך מזון צמחוני, טבעוני עד מתן מענה לרגישות לגלוטן.

ניתן להרשם ליום פעילות עד השעה 16:00 הכולל ארוחת צהריים חמה ובשרית.

לא ניתן להרשם לצהרון בלבד ללא הרשמה לקייטנה.

ההרשמה לקייטנות שלנו נסגרת כשהתפוסה מלאה. מניסיון העבר, מומלץ להקדים להרשם.

ניתן לבטל את הרישום לקייטנה לכל התקופה או לימים שנותרו ובלבד שניתנה התראה של 3 ימי קייטנה מלאים. לעניין זה יום קייטנה מלא הוא עד השעה 10:00. שישי ושבת אינם נכללים במניין ימי ההתראה. הודעת ביטול ניתן להשאיר באתר. התשלום או חלקו היחסי מוחזרים במלואם ללא דמי ביטול.

הקייטנה שלנו מודולרית וניתן לבחור כל פרק זמן בו תרצו לקחת חלק. התשלום מחושב בהתאם. מומלץ לא לרשום את הילדים לימים בודדים. אנו שוקדים על חיבור הילדים למדריכים החברתיים, לתהליכי העבודה, ליצירת קשרים חברתיים, לאווירת הקייטנה ולכללים המקובלים. ילד המגיע לימים בודדים וללא רצף, מתקשה יותר להתאקלם ולהרגיש שייך. חבל.

מיד עם השלמת הליך ההרשמה, יישלח אליכם מכתב ממנהל הקייטנה בו מפורטים התנאים והבקשות. ככלל, יש לצייד את הילד עם ארוחת עשר ובקבוק מים אישי בלבד.

ניתן לשלוח את הילדים עם כל סוג נעליים למעט כפכפים. למען בטיחותם ונוחיותם

בשנה זו לא קיים כל הסדר מסוג זה.

מתחם המוזיאון מגודר כולו, בשער הכניסה למוזיאון ישנו מאבטח נושא נשק שלא מאפשר כניסה של זרים למתחם.

הקייטנות שלנו מבוטחות כנדרש. מחיר הקייטנה כולל ביטוח.

להורים יימסר מספר הטלפון הישיר של מנהל הקייטנה.

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

אפשר לפנות אלינו ב-WhatsApp באמצעות הכפתור כאן למטה, או לשלוח הודעה למספר 052-8936656.

נשמח לעמוד לשירותכם!